پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262006
سيل کثير مردم براي شرکت در انتخابات حضور خواهند يافت و اين عنايت الهي حجت را از ما بر‌مي‌دارد
تاریخ انتشار : 1402/11/17 11:13:55
نمایش : 155
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبياء کشور گفت: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا ما را در اين انتخابات شکست دهد و مي‌خواهد جمعيت حداقلي پاي صندوق رأي حضور پيدا کنند. بي‌شک دست هدايتگر به کمک ما خواهد آمد و سيل کثير مردم براي شرکت در انتخابات حضور خواهند يافت و اين عنايت الهي حجت را از ما بر‌مي‌دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين برنامه سردار علي شادماني معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) با حضور در جمع دختران حاج قاسم گفت: امروز اگر مي‌خواهيد لقب دختران حاج قاسم را به دوش بکشيد و در راه حاج قاسم حرکت کنيد بدانيد کار، کار سختي است اين مسير سخت جز با سلاح بصيرت پيمودني نيست.

سردار علي شادماني در ادامه عنوان کرد: بدانيد جهاد تبيين که رهبري بر آن تأکيد کرده است اسلحه مي‌خواهد و اين اسلحه بصيرت است بدون سلاح در ميدان جنگ نمي‌توان وارد شد. اگر بصيرت را بالا نبريد در فتنه‌ها گمراه خواهيد شد و در فتنه‌ها ريزش خواهيد کرد. اين را بدانيد جهاد تبيين يک حرمت و يک سابقه طولاني دارد.

وي بيان داشت: اين‌طور نيست که رهبر عزيز ما جهاد تبيين را ابداع کرده باشد و جهاد تبيين حرف و مخلوق رهبري انقلاب ما نيست بلکه از همان ابتدا خداوند کريم جهاد تبيين را بيان فرموده است همه پيغمبران براي جهاد تبيين آمدند همه پيامبران و ائمه کارشان جهات تبيين بوده است روز رحلت پيامبر اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها چادربه‌سر کرد و به مسجد رفت براي جهاد تبيين حضرت زينب کبرا سلام‌الله عليها بعد از واقعه عاشورا در کوفه و شام جهاد تبيين انجام داد.

وي اظهار داشت: دختران حاج قاسم، اين را بدانيد نبايد فقط به بصيرت افزايي اتکا کرد و نبايد فقط به خودمان نگاه کنيم و بصيرت خودمان را بالا ببريم ما پرچم‌داريم وقتي پرچم را به دست گرفته‌ايم بايد پرچم‌داري کنيم و مردم را به راه راست تشويق کنيم بايد تلاش کنيم در کنار خود بصيرت اطرافيانمان را نيز بالا ببريم و براي مردم نيز بصيرت افزايي کنيم.

سردار شادماني در ادامه گفت: در اين ۴۵ سالي که از انقلاب اسلامي گذشته است ملت ايران دستاوردهاي بسيار زيادي داشته‌اند اکنون دفاع از اين دستاوردها کار ماست در واقع کار شما دختران حاج قاسم است. امروز اگر از ما بپرسند اين انقلاب چه دستاوردي داشته اصلاً اين انقلاب چه بوده و چه هست چه جوابي داريم؟ بايد جواب بدهيم.

سردار شادماني عنوان داشت: انقلاب اسلامي ما با لسان بزرگان ما معرفي‌شده است برويد و بشنويد و بخوانيد تا بتوانيد انقلابمان را خوب معرفي کنيد. در عظمت اين انقلاب امام راحل ما گفت: اين انقلاب ان شاالله متصل مي‌شود به انقلاب حضرت مهدي (عج). اين انقلاب به رهبري يک عارف بالله رهبري شد و به وجود آمد و تفاوت آن با ساير انقلاب‌ها اسلامي بودن آن است اين انقلاب اسلامي است که توانسته يک تحول عظيم در دنيا به وجود بياورد.

وي تصريح کرد: امام را بشناسيد پدران و مادران شهدا مي‌گويند خودم جوانم همه‌چيزم فداي امام، چرا اين‌جور مي‌گويند چون امام را شناخته‌اند اگر بخواهيم از موضوعي بپرسيم بايد به سراغ اهل آن موضوع برويم براي امام شناسي نيز بايد سراغ عالم و عارف به امام رفت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مي‌گويد ‌: بدون شک بعد از ۱۴ معصوم شأن امام راحل ما اولين نفر است.

سردار شادماني در ادامه عنوان کرد: حجاب شما سرمايه شماست بصيرت شما سرمايه شماست ولايت‌فقيه سرمايه شماست بايد از اين سرمايه‌ها دفاع کرد براي دفاع بايد مجهز بشويد. شهدا قهرمانان ما هستند براي اينکه اين شهدا دنيايشان را دادند تا دين بماند برعکس کساني که دين را دادند تا دنيايشان را بخرند و دنيا برايشان بماند.

وي يادآور شد: ولايت‌فقيه سرمايه ماست زيرا ما را در مسير درست نگه مي‌دارد بدانيم گفتمان استکبارستيزي ابتدا از ايران آغاز شد و امروز اين گفتمان جهاني شده است. امروز به لطف اين سرمايه‌ها ما توانستيم آمريکا را شکست بدهيم.
وي در پايان عنوان کرد: آمريکايي‌ها در اين مدت بررسي کردند و ديدند چيزي که ملت ايران را مقاوم مي‌کند اسلام است پس يک اسلامي را درست کردند به اسم داعش و به دنيا نشان دادند تا دنيا را از اسلام بترسانند اما در جنگ غزه ماهيت صهيونيسم و فرهنگ وحشي غرب خود را نشان داد و مردم دنيا استکبار غرب و اسرائيل را شناختند امروز قدرت‌هاي دنيا و برخي دولت‌هاي خيانت‌کار عرب در کنار هم قرار گرفتند اما همه ديديم که نتوانستند با يک گروهک حماس مقابله کنند و اين قدرت اسلام است.


سردار شادماني به مسئله انتخابات پيش رو هم اشاره داشت و گفت: در زمان انتخابات مردم خودشان به‌پاي صندوق‌هاي رأي مي‌آيند و رئيس‌جمهور انتخاب مي‌کنند اين امر با خون شهيدان محقق شده است و
به‌دست‌آمده چيزي که قبلاً آن را نداشتيم که مردم با عشق پاي صندوق رأي بيايند و نماينده مجلس و رئيس مجلس خود را انتخاب کنند.

وي بيان داشت: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا ما را در اين انتخابات شکست دهد و مي‌خواهد جمعيت حداقلي پاي صندوق رأي حضور پيدا کنند. بي‌شک دست هدايتگر به کمک ما خواهد آمد و سيل کثير مردم براي شرکت در انتخابات حضور خواهند يافت و اين عنايت الهي حجت را از ما بر‌مي‌دارد.

وي افزود: آن‌کسي که از صندوق قهر کند از خون شهيد قهر کرده است. دموکراسي، مردم‌سالاري، انتخابات از سرمايه‌هاي ارزشمند کشور ماست که بايد حافظ اين ارزش‌ها باشيم دفاع کنيم از همه اين ارزش‌ها و نگذاريم بدگويي از ارزش‌ها رواج پيدا کند
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html